czwartek, 11 grudnia 2014

Szklane schody i szklane balustrady

Wczoraj byłem u znajomych i jak to bywa, od kieliszka do kieliszka zaczęliśmy rozmawiać o ich nowym domu. Wspomnieli coś, iż chcieliby mieć w domu szklane schody. Tak całkowicie szklane schody, szklaną balustradę. Będąc pod wpływem uznałem, że to jakieś futurystyczne, aby takie schody czy balustradę zrobić w domu. Sądziłem, że w naszych czasach jest niemożliwe, aby takie schody były u nas dostępne.

Myliłem się.

Dziś znalazłem takie oto zdjęcie, gdzie firma Szklane Zabudowy Stanisław Nawrocki ul. Bora-Komorowskiego 39/46 , 03-982 Warszawa na której stronie  znalazłem to zdjęcie i ona wykonuje taki szklane schody.






Firma jest z Warszawy, ale patrząc teraz na to zdjęcia oraz na te prezentowane poniżej, muszę przyznać, iż może to nawet nieźle wyglądać, jak się na spokojnie na to patrzy.

Kwestia jak się to sprząta i jak wygląda sytuacja z ewentualnym poślizgiem. Nie chciałbym zjechać po tych schodach. Byłoby to raczej nie przyjemne. Dodatkowo jak chwycić się takiej szklanej balustrady. Tez ciekawe jak rozwiązują z tym sprawę. Szkła raczej nie chwyta się prosto i może się to źle skończyć, a balustrada musi być właściwie tez zrobiona.

Nic wysyłam link do tego postu do znajomych, będę miał przynajmniej pierwszych czytelników.




Przy okazji pomyślałem, iż czas zmienić lustro w przedpokoju, na trochę większe, tak aby optycznie powiększało go i czyniło zupełnie innym pomieszczeniem. Może uda mi się takie znaleźć w dość przestępnej cenie. Patrzyłem na allegro, ale niestety nie widziałem nic takiego, co by mnie zachwyciło, rzuciło na kolana.

Ma jak to napisałem rzucić na kolana wszystkich, którzy mnie odwiedzą. Może ktoś widział, gdzieś takie lustro zapierające dech w piersiach i poda mi linka do strony lub kto takie ma, abym mógł zagadać i zapytać, gdzie takie można zdobyć.

Będę oczywiście zobowiązany w granicach rozsądku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz